Crearea unei propuneri pentru furnizorii de software pentru învățarea virtuală
Este important să includeți anumite elemente în cererea dvs. pentru a obține rezultate. În caz contrar, companiile nu vor ști ce urmărești sau de ce ai nevoie de produsul lor în primul rând. Și ajungeți la propuneri generice care nu răspund cu adevărat cerințelor dvs. de instruire pentru învățarea virtuală.
1. Descrieți domeniul de aplicare al proiectului
Prima secțiune abordează proiectul și experiența companiei. Nu este necesar să includeți povestea originii companiei dvs. Doar faceți o scurtă introducere pentru a vă înțelege așteptările, obiectivele și rezultatele dorite. De asemenea, puteți menționa software-ul curent și formatul de conținut pentru a preveni problemele de compatibilitate ulterior.
2. Evidențiați cerințele pentru programul dvs.
Această parte a cererii acoperă cerințele dvs. de cumpărare. Practic, toate caracteristicile și funcțiile de care aveți nevoie pentru a garanta investiția. Cel mai bine este să includeți o listă detaliată pentru cele două categorii:
Caracteristici
Includeți toate funcțiile indispensabile pe care le căutați în noul software de învățare virtuală. Să fii cât mai specific posibil. De exemplu, nu menționați doar instrumentele de creare a conținutului eLearning. Spuneți-le exact de ce aveți nevoie de pe platformă, cum ar fi crearea încorporată, motorul de sarcini și căile de învățare personalizate.
Specificatii tehnice
Cursanții vor accesa cursul online pe anumite dispozitive? Care este formatul dvs. preferat? De exemplu, aveți nevoie de un sistem de management al învățării ? Evidențiați toate specificațiile tehnice și opțiunile de implementare de care aveți nevoie. De asemenea, puteți include servicii de asistență și resurse de instruire online pentru furnizori în această secțiune a cererii de oferte.
3. Clarificați bugetul și calendarul pentru a defini problemele legate de costuri
Bugetele pentru învățarea virtuală pot deveni puțin complicate, deoarece există diferite modele de prețuri. Puteți include prețul general pentru platformele care implică o taxă de licențiere unică. Însă trebuie să evidențiați bugetul de instruire pentru fiecare cursant dacă furnizorul percepe taxa/utilizator.
4. Includeți preferințele cursanților și numarul lor.
Preferințele privind accesibilitatea cursanțior și stilurile de instruire sunt o parte crucială a procesului de selecție. De asemenea, ar trebui să includeți numărul cursanților și planurile viitoare de extindere.
5. Menționați provocările actuale de instruire online din programul dvs
Dacă dețineți deja un sistem de management al învățării, explicați neajunsurile acestuia și eventuale sotuții. De exemplu, căutați un sistem cu mai multe instrumente de interactivitate și colaborare, precum și o bibliotecă online cu imagini, șabloane și personaje care țin de nișa dvs.
6. Explicați criteriile de evaluare
De obicei, vânzătorii se gândesc mult la propunerile lor. Astfel, trebuie să știe că le veți evalua corect răspunsurile și ce caracteristici ale produsului au cea mai mare pondere.
7. Examinați propunerile furnizorului cu expertiză
Furnizorii trebuie să-și prezinte propunerile înainte de termen. Apoi, să fiți gata să le examinați răspunsurile și să luați decizia finală. Încercați să vă implicați echipa în procesul de selecție, astfel încât să poată oferi feedback. Asigurați-vă că sunt conștienți de sistemul de notare și de criterii în prealabil.
8. Reveniți cu o demonstrație gratuită
Există mai multe motive pentru care este posibil să trebuiască să studiați mai multe oferte înainte de a semna contractul. Interviurile și chestionarele vă pot ajuta să testați capacitatea de răspuns a furnizorilor. Încercările și demonstrațiile sunt un alt mod excelent de a experimenta toate caracteristicile direct. Apoi programați o întâlnire ulterior pentru a discuta preocupările dumneavoastră. După ce faceți alegerea, încep negocierile contractuale. Asigurați-vă că solicitați consiliere juridică dacă există termeni sau condiții vagi.
SURSA: https://elearningindustry.com/