fbpx

Felul în care tehnologia a ajutat la individualizarea experienței de învățare

AdobeStock_332215896-1200x800.jpeg

Există mulți elevi ale căror nevoi de învățare variază

Pandemia Covid-19 a întrerupt educația pentru milioane de copii, dar a creat și o oportunitate de a regândi învățarea și tehnologia.

Este dificil să se supraestimeze impactul pandemiei de coronavirus: 2 milioane de elevi din Marea Britanie nu au finalizat nicio activitate școlară pe timpul pandemiei, în timp ce patru din 10 elevi din Anglia nu au fost în contact regulat cu profesorii, conform unor studii recente.

În timp ce acele figuri pictează un tablou sumbru al declinului educațional, apare și o altă oportunitate. Mii de părinți au răspuns provocării școlii la domiciliu, adoptând tehnologia pentru a facilita învățarea la distanță și noi abilități digitale. O moștenire a pandemiei ar putea fi o schimbare a atitudinilor față de învățare și a rolului tehnologiei în educație?

„Da, toată lumea – părinții, personalul didactic și copiii – vor ieși din pandemie cu abilități de alfabetizare digitală mult mai bune decât au avut-o la început”, spune Charlotte Gater, șefa curriculumului la Explore Learning, care oferă cursuri de matematică și engleză pentru copii cu vârste cuprinse între patru și 14 ani.

Pre-Covid-19, Explore Learning a oferit școlarizare către 37.000 de membri prin intermediul a 143 de centre de învățare – care au trebuit să își închidă ușile din cauza pandemiei. Acest lucru a determinat compania să accelereze rapid lansarea unei noi platforme digitale în termen de două săptămâni, oferind cursuri online membrilor. Copiii au săptămânal sesiuni individuale cu un profesor și acces la un program digital personalizat de învățare. Există lecții zilnice live de matematică și engleză, precum și o zonă pentru membrii cu resurse pentru copii și părinți.

Coronavirusul va umple în cele din urmă cărțile de istorie, dar se speră și că ar putea contribui la remodelarea curriculumului educațional. „Avem un model de educație în care copiii sunt organizați în clase de 30 de ani în funcție de vârstă și parcurg un program foarte precis, care funcționează bine pentru aproximativ 40% dintre copii. Dar există multe altele ale căror nevoi variază de la nucleul acelei cohorte ”, spune el. „Pericolul este ca acei copii să se întrebe ce este în neregulă cu ei, deoarece nu pot realiza ceea ce pot colegii lor”

Pentru a combate acest lucru, Explore Learning folosește o platformă adaptivă numită SuccessMaker și dezvoltă propriul instrument tehnologic personalizat, numit Compass. Răspunsul unui copil la software determină ce elemente ale curriculumului li se prezintă, permițându-le copiilor să-și urmeze propria cale prin intermediul resurselor. Este antiteza deschiderii unui manual și a cererii unei clase să finalizeze sarcini pe aceeași pagină, indiferent de abilități.

Compass ar putea ajuta într-o zi școlile să reducă decalajul expus de pandemie, în care unii copii au înflorit, în timp ce alții, în special cei fără calculatoare sau acces la internet, au fost grav dezavantajați.

O altă moștenire a pandemiei este faptul că învățarea online a devenit o experiență mai activă. „Părinții care nu erau atât de pricepuți în materie de tehnologie sau care nu credeau că tehnologia are un rol de jucat în educația copilului lor și-au schimbat total percepția despre învățarea online ca urmare a perceperii copiilor atât de implicați”, spune Gater.

SURSA : https://www.theguardian.com/


Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi făcută publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Univrse © 2018. Proudly made by SOTA360.

Univrse este unul din cele mai mari spatii de realitate virtuala, care îți permite să prinzi aripi și să te transpui, experimentând realitatea virtuală cu cele mai noi și mai performante gadgeturi.
Facebook Univrse.ro
Bucuresti | Romania | 0740 501 061 | contact@univrse.ro
Call Now Button