Blvd. Pipera, nr. 1/2, Bucuresti
+40 752 546 020
contact@univrse.ro
Evenimente corporate sunt organizate adesea pentru a comunica strategia companiei, pentru a schimba comportamentul intern al companiei, pentru a lansa un produs sau serviciu, pentru a motiva, instrui sau recompensa angajații și colaboratorii sau pentru a influența comportamentul extern al clienților față de propria marcă.
În multe cazuri, astfel de evenimente corporate reunesc angajații companiei, prezintă noile campanii de marketing, prezintă noile strategii de vânzare, stimulează realizările echipei. Orice afacere care dorește să construiască relații de durată trebuie să știe să organizeze evenimente corporate sau petreceri corporate.
Indiferent dacă organizează o lansare de produse pentru 300 de persoane sau un training pentru 15 angajați, este esențial să se țină cont de cele cinci elemente ale managementului evenimentelor – cercetarea, proiectarea, planificarea coordonarea și evaluarea finală. Dacă un eveniment este împărțit în aceste etape, este mult mai ușor de gestionat. Astfel de evenimente corporate arată fără efort la suprafață.
În spatele fiecărei petreceri corporate se află un manager de evenimente care a planificat până la cele mai mici detalii fiecare cadru. Într-o lume din ce în ce mai digitalizată, în care fiecare persoană este dependentă de telefon, email, astfel de petreceri companie permit oamenilor să relaționeze într-un mod personal și să dezvolte conexiuni. Drept urmare, organizarea unor evenimente corporate a devenit mai importantă ca niciodată.
Potrivit studiilor, evenimentele live sunt cel mai eficient canal de comunicare pentru atingerea obiectivelor de afaceri. Dacă nu te-ai ocupat până acum de organizare evenimente corporate, trebuie să știi că aceste evenimente oferă companiilor o modalitate personală de a construi relații cu publicul țintă și este un mod eficient de a construi modalitățile de recunoaștere și loialitate ale brandului. Găzduirea și organizarea unor petreceri corporate că permit să consolidați relațiile cu clienții și partenerii actuali și să îi atrageți pe cei noi.
Evenimente corporate se pot organiza la UniVRse, locul în care realitatea virtuală le oferă angajaților experiențe uimitoare. O activitate populară care poate fi luată în calcul pentru organizare evenimente corporate, deoarece simulează o mulțime de activități, unele foarte greu de replicat în lumea reală.
Astfel de evenimente corporate pot varia de la conferințe ale companiei și seminarii de pregătire internă cu angajații companiei până la întâlniri cu parteneri vechi și noi. Prin urmare, atunci când planificați orice tip de eveniment este bine să evaluați încă de la început numărul de persoane și mărimea acestor evenimente corporate.
Micro-evenimentele, cunoscute și sub denumirea de evenimente simple, sunt planificate pentru un număr de până la 100 de participanți. Sunt organizate sub forma unor întâlniri și sesiuni de conferințe. Cererea de planificare pentru aceste micro-evenimente trebuie să cuprindă – rezervarea de camere, facilitățile de prezentare, serviciile de înregistrare, pauzele pentru băuturi răcoritoare, un snack.
Pentru organizare evenimente corporate mici se iau în calcul un număr de 100- 250 de participanți. Acestea ar putea fi seminarii, zile de pregătire sau conferințe departamentale. Persoana responsabilă cu organizare evenimente corporate trebuie să gestioneze un desfășurător pe ore, astfel încât să cuprindă mai multe sesiuni de prezentări cu pauze între ele, asigurând și facilitățile audiovizuale, videoproiector, servicii de înregistrare.
Trebuie să se ocupe de organizarea mesei de prânz, a unor pauze cu băuturi, apă, cafea. Pentru organizare evenimente corporate mijlocii, trebuie luați în calcul în jur de 1000 de participanți. Acestea ar putea fi conferințe la nivelul întregii companii, evenimente corporate care se bazează mai mult pe tehnologie. Este indicat să se creeze un site pentru acest eveniment, să se facă comunicări înaintea evenimentului. Delegații pot solicita cazare, servicii de transport.
Pentru un astfel de eveniment sunt indicate și petreceri corporate înainte și după finalizarea evenimentului.
Organizare evenimente corporate pentru orice business, indiferent de mărime. Trebuie să înțelegeți scopul evenimentului dumneavoastră. După ce decideți că doriți să vă ocupați de organizare evenimente corporate la UniVRse primul pas trebuie să definiți ceea ce doriți să realizați. Obiectivele evenimentului pe care îl organizați trebuie să fie punct al planificatorului.
Fie că este vorba despre un seminar, o conferință, un eveniment intern, având un obiectiv clar care trebuie atins, facilitați organizarea unui eveniment corporate bine structurat. Toate aranjamentele făcute în etapa de planificare ar trebui să primească undă verde.
Cea mai mare greșeală în organizare evenimente corporate este încercarea de a atrage oameni din mai multe categorii diferite de public, în încercarea de a realiza lista de invitați. Organizatorii de evenimente corporate trebuie să definească un anumit public țintă dacă vor să aibă succes, pentru a stimula entuziasmul participanților și a le capta atenția.
După ce ați înțeles obiectivul evenimentului, de exemplu să se creeze conștientizarea brandului, să se comunice strategia de afaceri, să se recompenseze și să se motiveze angajații și colaboratorii, puteți apoi să stabiliți obiectivele , să puneți în aplicare măsurile corecte pentru a urmări rezultatele și să se stabilească cine vor fi participanții împreună cu așteptările lor. La organizare evenimente corporate obiectivele ar trebui să fie smart. Care este rezultatul dorit și când trebuie să fie atins. Rentabilitatea investiției sau randamentul obiectivelor.
Asigurați-vă că obiectivul evenimentului poate fi atins, altfel superiorii vor considera un eșec. Obiectivul general trebuie să rămână ceva care se raportează la obiectivele companiei pe parcursul întregului proces de planificare. Planificați obiectivul evenimentului care a fost atins între două perioade de timp.
Acest lucru poate necesita seminarii de formare sau un eveniment pentru a evalua rezultatele. Obiectivele în oganizare evenimente corporate pot determina, de asemenea, alegerea locației.
Petreceri corporate nu poți organiza dacă nu stabilești clar obiectivele finale. Stabilirea unei strategii încă de la început va asigura că deciziile viabile sunt luate încă de la început. Stabiliți obiectivele smart în organizare evenimente corporate. Obiective specifice, adică tot ceea ce faceți ar trebui să urmărească să elimine incertitudinea.
De exemplu, cercetează publicul țintă pentru a descoperi ce anume îi va atrage. Aflați cum puteți furniza ceea ce caută sau ceva care îi va avantaja. Măsurabile – urmărirea fiecărui element al evenimentului pe măsură ce se dezvoltă pe parcursul fazei de planificare care este cea mai mare provocare a organizatorului, dar să se poată măsura progresul.
Atenția la detalii și conectarea la realitate. O persoană implicată în organizare evenimente corporate trebuie să fie ancorată în realitate să poată fi conștientă când o activitate este realizabilă sau nu. Dorințele și nevoile publicului țintă trebuie să fie întotdeauna în mintea organizatorului.
Evenimente corporate nu este bine să organizați în orice locație. Este obligatoriu pentru orice organizator de evenimente să viziteze locația de la UniVRse pentru a se asigura că tot ce le puteți oferi partenerilor se ridică la înălțimea așteptărilor. Locația pentru evenimente corporate este cheia. Trebuie să luați în calcul mărimea sălii, dacă este suficientă ca suprafață pentru a asigura fluxul perfect. Dacă ați hotărât deja numărul de participanți, luați în calcul dacă locația se încadrează ca suprafață. Dacă locația este aproape de mijloacele de transport sau trebuie să închiriați automobile pentru transferul participanților. Întrebați pe cei de la locația organizatoare dacă au toate echipamentele necesare bunei desfășurări a evenimentului. Puteți lua legătura cu un furnizor care să poată livra toate echipamentele necesare pentru proiecție, transmisiune live, înregistrare. Evenimente corporate bine organizate au nevoie de echipe sudate, oameni care au mai lucrat împreună, oameni din aceeași companie.